BelbeautyFree
Crystal Home2016

Deel 1 – Veranderen is de boodschap

door op 22 juli 2014
folder maken

Deel 1 – vervolg op http://beautybizz.be/beautybizz/de-verkoop-van-jouw-verzorgingen-een-impuls-geven/

Veranderen is dus de boodschap!

Ik hoor u al vragen : hoe dan? Door een of andere “papieren folder” te ontwerpen, speciaal bestemd voor de belangrijkste prestaties die u in uw instituut aanbiedt. Het is immers zeer belangrijk dat er in de relatie met uw klant een soort geschreven boodschap achterblijft. Op die manier herinnert u uw klant aan uw bestaan, uw knowhow, uw service en uw waarden.  De extra troef is dat uw klant zelf kan beslissen op welk moment ze uw “papieren boodschap” kan bekijken en doornemen!

Geef uw klant dus een “tool” mee die ze kan raadplegen :

– bij haar thuis : een foldertje per verzorging die u aanbiedt ;

– in uw instituut : een catalogus waarin alle verzorgingen worden beschreven.

Wij van Beautybizz, zijn  ervan overtuigd dat u nu honderd-en-één redenen kan bedenken om deze tool niet te hoeven maken : “Veel te ingewikkeld!” ; “ te duur!” ; “geen tijd!”, “ik wil mijn klanten niet lastigvallen…!”.

En toch zijn de voordelen ervan legio :

– aanzienlijke stijging van uw omzet aan prestaties ;

– een beter imago waardoor u zich van de rest van uw collega’s onderscheidt;

– erg nuttig voor intern gebruik vermits uw voltallige team harmonischer kan samenwerken ;

– compatibel met uw budget ;

– makkelijk en snel te realiseren in uw instituut zelf.

 

Besluit : u kan op deze nieuwe “tools” rekenen. Handig toch?

Een foldertje voor iedere verzorging…

Functie :

– de aandacht van uw klant op een bepaalde prestatie vestigen en uw klant ervoor warm maken … ;

– uw klant aanzetten om een afspraak te maken en de verzorging uit te proberen ;

– uw klant blijven boeien tot de laatste letter van uw folder.

Middelen :

– tekst, stijl ;

lay-out, presentatie – deze bespreken we in een volgende post die je binnenkort in detail kan lezen. 

About redactie

De redactie bestaat uit een groep enthousiaste vakmensen gedreven in hun vak en/of deelgebied. De Beautybizz redactie bestaat ondermeer uit een ervaren schoonheidsspecialiste, nagelstyliste, make-up artist, mensen uit het onderwijs en uit de BV wereld. Heb je zelf schrijverstalent en voel je je geroepen om regelmatig teksten of reportages aan te leveren, laat het ons gerust weten.

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *